söndag 1 augusti 2010

Blåbärspaj

Jag och min syster är lite olika vad det gäller det här med bloggandet. Hon är sådär duktig som storasystrar kan vara. Hittar nya recept och provar, tar fina bilder och bloggar flitigt. Jag är lillasystern som mest hänger på. Bakar gör jag väl ganska ofta, men blir så sugen att jag nästan aldrig hinner fota innan kakan ligger i magen... Och så bakar jag helst det jag har bakat förut.

Men nu på semestern provade jag att göra en för mig ny blåbärspaj till efterrätt (kors i taket!). Som tur var åt vi inte upp allt, så jag kunde fota dan efter när vi åt upp resterna...

1 kommentar:

Mitt smultronställe sa...

Hej hej!!

Ja så kan det vara...
Själv är jag framme med kameran titt som tätt och de runt mej kan nog nästan vara lite trötta på mej...

Gott såg det ut!!

Kram Camilla